Dé zakelijke Apple dienstverlener van Nederland.

 

Adobe Document Cloud

Een revolutie op de manier waarop de wereld met documenten werkt

Adobe Document Cloud combineert de kracht van het gloednieuwe Adobe Acrobat met alle online services die je nodig hebt om documenten te maken, bewerken, ondertekenen en versturen. Daarnaast kun je al deze documenten synchroniseren met al je apparaten middels speciaal ontwikkelde applicaties.

Acrobat DC
 
Inclusief Acrobat DC

Inclusief de nieuwe Acrobat DC

Adobe heeft voor Document Cloud een geheel vernieuwde versie van Adobe Acrobat Pro ontwikkeld. Deze versie is overzichtelijker met een prachtig nieuw interface die u snel in staat stelt om op de juiste manier uw documenten te bewerken en ondertekenen.

 

Wees flexibel met Acrobat Mobile

Al uw documentgereedschappen, overal beschikbaar. Evenals uw recente bestanden. Met Mobile Link kunt u telkens verdergaan waar u gebleven bent. Begin aan een document te werken op uw desktop, breng wijzigingen aan op uw tablet en verzend het document ter ondertekening vanaf uw telefoon. Dit doet u allemaal zonder maar één pagina af te drukken.

Inclusief Acrobat DC
 
Inclusief Acrobat DC

Raak nooit meer documenten kwijt

Nu kunt u uw belangrijkste documenten veilig versturen en bijhouden. Weet wie uw documenten hebben geopenend en wanneer. U kunt zelfs zien hoe laat uw contracten zijn ondertekend. Daarnaast heeft u de geruststelling dat al uw documenten zijn beveiligd tijdens elke stap in uw document workflow.

 

Vertrouw uw PDF's vandaag nog toe aan de beste PDF-oplossing

In tegenstelling tot andere PDF-oplossingen biedt het gloednieuw Acrobat DC een volledige reeks aan gereedschappen voor het maken, bewerken en ondertekenen van hoogwaardige PDF-documenten die er altijd goed uit zien.

Bel met 0348 - 485 265 en leer hoe Acrobat DC uw organisatie kan helpen met de ideale document workflow.

Inclusief Acrobat DC
 

Document Cloud aanschaffen

Inclusief Acrobat DC
Adobe Document Cloud Pro
  • - Toegang tot krachtige gereedschappen.
  • - Neem je bestanden mee.
  • - Overal werken.
  • - Fysieke handtekeningen zijn niet meer nodig.
  • - Belangrijke documenten beveiligen.
  • - Lastminutewijzigingen aanbrengen.
  •  
€ 179 per gebruiker per jaar
excl. BTW
 

Stel uw vraag en wij nemen contact met u op:

* Verplichte velden